[youtube url=”http://youtu.be/aQ3_ViDXlKU” width=”500″ height=”284″ autohide=”0″ rel=”0″ showsearch=”0″ showinfo=”0″]

De Stichting Return helpt de 14 jarige karateka Lana de Quillettes. Lana is een toptalent en won in 2011 de Europese-kampioenschappen Karate in Beek (Limburg). Haar prestaties bleven niet onopgemerkt. In 2011 werd Lana de jongste ere burger van Beek ooit! Onlangs deed zich de mogelijkheid voor, om deel te nemen aan de Wereldkampioenschappen Karate, as. oktober, in Tokyo (Japan).

De reis naar Tokyo en het verblijf aldaar zijn niet goedkoop. Vanwege haar leeftijd kan Lana zelf geen geld verdienen. Ze probeert met het wassen van auto’s een centje bij te verdienen bij familie en vrienden. Helaas is dit niet voldoende. Derhalve heeft de Stichting Return besloten om Lana te helpen met het realiseren van haar droom.

Wilt u Lana ondersteunen maak dan een vrijwillige bijdrage over op:

ING Stichting Return:
NL78 INGB 065.18.47.540
O.V.V. LANA

Namens Lana ontzettend bedankt. Haar medaille zal ook een beetje van u zijn!

Ps.
Als u ons uw gegevens mailt dan houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen die Lana maakt in de voorbereiding naar Tokyo.