MVO Programma

Partner worden van de Stichting Return

De Stichting Return heeft een eigen MVO programma waardoor jouw organisatie deel kan uitmaken van onze community om lokale helden te ondersteunen.

Sprekende voorbeelden van lokale helden die een olympische gouden medaille hebben gewonnen zijn rolstoeltennissers Sam Schröder en Sharon Walraven. Ook overige helden ongeacht welk podium: wij helpen mensen hun dromen waar te maken. Verschillende helden, elk met zijn eigen verhaal. Op deze website vind je meer helden en hun inspirerende verhalen.

Wil jij partner worden van de Stichting Return dan gaan wij graag in gesprek met jou. Als Stichting bieden wij 3 pakketten aan om onze dromen te ondersteunen. Wil je gewoon doneren of andere afspraken maken dan kan dat natuurlijk ook. Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Partner pakketten

Donateur