Onze Ambassadeurs

Om het doel van de Stichting Return te realiseren hanteert de Stichting de “talent2talent”-werkwijze. De praktische “talent2talent”-aanpak heeft 2 componenten op één en dezelfde dimensie. Enerzijds ontwikkelt, presenteert en implementeert de stichting concepten voor het daadwerkelijk realiseren van de unieke levensdroom van talentvolle mensen met een beperking in fysieke, financiële dan wel sociaal- maatschappelijke zin. Als tegenprestatie worden deze talentvolle mensen ambassadeurs en geven zij inspirerende spreekbeurten, workshops en clinics.

Lisa Mullenberg

De droom van Lisa was om de beste judoka te worden.

Sam Schröder

Zijn droom was om in 2021 deel te nemen aan de Paralympische spelen in Tokio en om de nummer 1 van de wereld te worden.

Sharon Walraven

Sharon Walraven was een wereldtopper in het rolstoeltennis. Zij had een droom

Wout van Wengerden

Wout werd meerdere keren Nederlands kampioen. Vanwege een slepenede blessure heeft hij zijn topsportcarrière in 2012 vaarwel moeten zeggen.

Yuri Keulen

Een van de mensen die wij helpen bij het realiseren van hun droom is Youri Keulen. Youri durft groots te dromen. Onder het motto 'Whatever ittakes' wilt hij deelnemen aan de Olympische spelen van 2024 in Parijs op de triatlon.

Partner worden?

Wil jij partner worden van de Stichting Return dan gaan wij graag in gesprek met jou.

Anbi_logo_goedgekeurd