Sharon Walraven

Sharon Walraven was een wereldtopper in het rolstoeltennis. Zij had een droom

De uitdaging voor de Stichting Return was om deze droom te faciliteren wetende dat de communicatieve waarde van rolstoeltennisster Sharon Walraven beperkt was. De formule die de Stichting bedacht had creëerde waarde voor

verschillende partijen door aan te sluiten bij hun eigen doelstellingen.

Het aangrijpende levensverhaal van Sharon sluit nu nog steeds aan bij actuele thema’s in de maatschappij. De Stichting had Jan Rijpstra bereid gevonden dit verhaal te vertalen in een boek dat interessant is voor een brede doelgroep: “Terugslaan bij Tegenslag”. Dit boek biedt de lezer persoonlijke inzichten die bijdragen aan het (her)vinden van intrinsieke motivatie na ingrijpende gebeurtenissen zowel privé als zakelijk.

Inmiddels is Sharon een actief in diverse maatschappelijke rollen.

Partner worden?

Wil jij partner worden van de Stichting Return dan gaan wij graag in gesprek met jou.

Anbi_logo_goedgekeurd