Sam_schroder_tc_keerweide

TC Keerweide bestond 80 jaar en dat is natuurlijk een mooi moment om de vereniging en haar leden in het zonnetje te zetten. In het zonnetje zetten gebeurden letterlijk en  figuurlijk,want het was heerlijk weer en het tenniscomplex is bijzonder om te zien. De banen liggen ver uit elkaar en midden tussen de huizen. Als tennisliefhebber zeker een complex dat u gezien moet hebben.

Sam gaf samen met de trainer van Keerweide Pascal een demonstratie over het rolstoeltennis. De leden van Keerweide waren in grote getale aanwezig en ze waren onder de indruk van hun bijzondere lid.

De voorzitter Rene Kuijer sprak ook de steun van de vereniging uit. De vereniging gaat proberen Sam te helpen in zijn droom op weg naar 2020. Wij als stichting zijn natuurlijk blij met een warme community als Keerweide.