Donderdag 5 april bleek een avond waar alles uiteindelijk samen kwam. Talent, inspiratie en passie waren de ingrediënten voor een unieke avond die ons allemaal nog lang bij zal blijven, maar belangrijker een verschil zal maken voor verschillende kinderen ergens op deze wereld.

Tijdens de Benefietavond, die door Alex Westerwoudt en Edgar Korteweg speciaal voor Stichting Paint a Future (www.paintafuture.org) was opgezet, verrasten verschillende artiesten (Wende Snijders (zang/ piano), Carel Kraayenhof (bandoneon), Zou Diarra (gitaar), Oleg Fateev (bayan), Juan Pablo Dobal (piano), Shamshid/ Christiana Palha (tango) en de Gitaramas (Rock & Roll) onze gasten door een uniek samenspel. De leiding van deze avond was in handen van George Parker die de aanwezigen meenam in een wereld tussen illusie en realiteit. Er ontstond een intieme avond waarin de zintuigen naast muzikaal ook culinair werden geprikkeld. Het speciaal voor deze avond opgestelde amuse arrangement was een verademing. Dream a Future (www.dreamafuture.nl) bleek een uniek concept dat uiteindelijk 26.000 euro heeft opgebracht voor Stichting Paint a Future. Met dit geld kunnen verschillende dromen en ambities van verschillende kinderen en projecten over de gehele wereld worden gerealiseerd. Wij zijn de Stichting Return dankbaar voor hun bijdrage aan ons evenement. Met het geld dat jullie hebben gedoneerd hebben twee kunstenaars, die reeds vele uren van hun tijd belangeloos in Paint a Future hebben gestoken, nu door de Stichting worden bedankt met een bijzondere avond.

Dank en veel succes met jullie prachtige initiatief!