“Ik laat me door niets en niemand beperken.”
(Rolstoeltennisser Sam Schröder)

Als voorzitter van de Stichting Return ben ik al drie jaar verbonden aan de droom van Sam Schröder. Ik vind Sam een bijzondere jongen die in zijn leven de ‘Kracht van NU’ demonstreert. Vandaag stond er een twee-pagina’s groot interview in Dagblad De Limburger. De krant van en voor alle Limburgers.

Sam Schröder heeft na 30 operaties, 5 chemokuren, vele bestralingen en de verwijdering van zijn dikke darm nog altijd vertrouwen in het leven en zijn paralympische droom: Tokyo 2020. Na de Paasdagen pakt ‘Team Sam’ van de Stichting Return samen met hem zijn droom weer op. En daarbij hebben we hulp nodig.

Iedereen die zich samen met ons aan Sam’s droom wil verbinden, kan doneren aan de Stichting Return (ANBI-status) onder vermelding van ‘Droom Sam’. Rekeningnummer: NL78INGB065.18.47.540

Iedere euro is welkom en gaat 100% gegarandeerd naar Sam’s droom.
Via de facebookpagina van de Stichting Return kunnen jullie zijn reis volgen.