De gouden medaille symboliseert een duurzame houding: zorg voor gezondheid, non-discriminatie, respect, vrijheid, waardering, vertrouwen, zelfbewustzijn, verbeelding, aanmoediging en hoop. Een principiële levenshouding die alle mensen stimuleert hun levensdroom waar te maken. Of zij nu actief zijn in de sport, het bedrijfsleven, de zorg of het onderwijs. Of zij nu jong of volwassen zijn, man of vrouw, met of zonder beperking.

Ook in de samenleving worden medailles van verdienste uitgereikt aan mensen die met hun passie én inzet bijdragen aan het beter functioneren van communities. Het beschikbare potentieel aan maatschappelijk talent bij jongeren wordt in Nederland echter onvoldoende tot ontplooiing gebracht. Jongeren kunnen hierdoor niet altijd een effectieve bijdrage leveren aan een veilige, gezonde en duurzame omgeving.

Jouw organisatie en de Stichting Return

Als lid van Stichting Return maak je deel uit van een community van bedrijven die geloven in talentontwikkeling en iets willen teruggeven aan de samenleving. Stichting Return steunt vooral lokale projecten en individuen. Daarmee is de impact van jouw bijdrage ook zichtbaar. De ontwikkeling van een aantal van de dromen, kun je op de voet volgen. Daaruit haal je de nodige inspiratie en motivatie.

Als partner van Stichting Return help je dromen waar te maken. Daar krijg je het volgende voor terug:

• Lidmaatschap van de community Maatschappelijk Verbonden Ondernemen.
  • Hulp bij het bereiken van je MVO-doelstellingen.
  • Content om te delen op je socialmedia-kanalen.
  • Inspiratiesessies met interessante sprekers.Anbi_logo_goedgekeurd

Anbi

Stichting Return heeft een ANBI-status, waardoor je je giften kunt aftrekken van je inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Voor meer informatie klik hier