Lisa 1ste glaspalast

Afgelopen weekend maakte Lisa haar rentree op de wedstrijd mat. De belangrijkste vraag tijdens het toernooi was, hoe houdt de knie zich? Die vraag gold voor iedereen, maar niet voor Lisa. Als echte sportvrouw, wilde zij natuurlijk presteren en dat deed ze. Ze pakte de eerste plek in het Duitse Glaspalast, door in de halve finale een voormalig winnares van de Europacup 2014 te verslaan en in de finale versloeg Lisa de 25 jarige Taylor King, een judoka die ook al enkele jaren meeloopt in het Europese senioren circuit.

Haar clubgenoot Max won in zijn categorie de bronzen plak, gefeliciteerd Max!

Naast de eerste plaats zijn wij natuurlijk ook blij dat de knie het goed gehouden heeft. Lisa kan zich nu op gaan maken voor het volgende toernooi in Berlijn, waar zij zich wilt kwalificeren voor het EK, later dit jaar.